Перше авто. Як визначитися з вибором

Швидше за все, Ви вже визначилися, для яких цілей збираєтеся купити перше авто: чи будуть це поїздки по місту, виїзди на природу, далекі рейси, або змішаний режим експлуатації. Та й бюджет покупки напевно вже визначено. Тому переходимо відразу до конкретних рекомендацій.

Купить запчасти для прицепов любых марок вы можете на сайте.

На чому можна і на чому не можна економити

Перший автомобіль виступає в ролі свого роду пробника: поїздивши на ньому, Ви не тільки наберетеся досвіду водіння, але і визначитеся зі своїми особистими уподобаннями та вимогами, втілити які зможете в наступному своєму автомобілі. Тому зі старту прагнути відразу за всіма "наворотами", які пропонуються в автомобілях повної комплектації, вибирати найпотужніший двигун або величезний позашляховик не варто.

Заощадити при першій покупці авто можна на:

престижності - імениті марки авто часто коштують дорожче своїх менш відомих аналогів, нічим їм не поступається,

розмірах кузова - невеликі машини більш маневрені і на них легше паркуватися,

елементах розкоші - шкіряний салон, титанові диски та інші елементи, які не впливають на основні функції автомобіля,

власний комфорт - клімат контроль, люк, кондиціонер, підігрів сидінь і т.п.,

функціональності - наприклад, якщо 99% поїздок здійснюються по місту, то варто відмовитися від покупки повнопривідного позашляховика на користь передньопривідного кросовера.

До покупці старих автомобілів недосвідченому водію слід ставитися дуже обережно. Щоб уникнути неприємних несподіванок, такі покупки можна здійснювати тільки якщо авто пройшли повну технічну діагностику і кваліфіковане сервісне обслуговування, наприклад тут .

Початківці водії відносяться до групи підвищеного ризику. Отже, на першому місці в списку вимог до першого автомобілю обов'язково варто безпеку - як тих, що оточують пішоходів, транспорту, пасажирів, так і власна. Отже, варіанти купити "іржавий таз" за принципом "якщо що, то не шкода" не розглядаємо взагалі.

Оснащеність автомобіля засобами безпеки пасивними (подушки, підголовники, ремені і т.д.) і активними (ABS, ESP і ін.) Обов'язкова - на цьому не заощаджують.

Зручність водійського місця підвищує безпеку на дорозі. Підбираємо автомобіль з хорошим оглядом, зручною панеллю приладів, вітається наявність парктроника, камери заднього виду, мультируль з керуванням медіа пристроями і т.д.

двигун

Потужність двигуна впливає на його здатність швидко розганяти автомобіль до необхідної швидкості, що має значення при здійсненні обгонів і допомагає не вибиватися із загального трафіку при русі в потоці машин. Автовиробники вже подбали про те, щоб кожної моделі підібрати відповідний по потужності двигун. Прагнучи вибрати з запропонованої лінійки двигунів найпотужніший, слід пам'ятати, що це веде до подорожчання покупки і збільшення витрат на паливо.

Не зациклюйтеся на виборі типу двигуна при покупці свого першого автомобіля - зазвичай переваги у водія формуються з досвідом.

Коробка передач

Для малодосвідченого водія вважається більш кращою автоматична коробка перемикання передач. АКПП бере на себе частину функцій водія, дозволяючи йому більше уваги приділяти дорожню обстановку.

Ручне перемикання передач складніше освоїти на етапі навчання, але варто поїздити з МКПП деякий час і включається м'язова пам'ять - ноги і руки все діїздійснюють самостійно, не витрачаючи ресурси головного мозку.

Вартість автомобіля з АКПП вище ніж з механікою.

привід

Повний привід характеризується найскладнішою конструкцією і коштує дорожче інших, але має незаперечні переваги за рахунок перерозподілу крутного моменту на всі колеса, що забезпечує:

прохідність на бездоріжжі,

хорошу керованість і стійкість на дорозі, що особливо помітно в складних дорожніх умовах,

динаміку розгону.

Задній привід в даний час рідко використовують в масовому секторі - управляти задньопривідним авто трохи складніше, і у нього гірше прохідність.

Передньопривідні моделі отримали найбільшу популярність серед автомобілістів. Їх відрізняє:

простота і надійність конструкції - двигун розташований поруч з ведучими колесами, не потрібно використовувати довгий карданний вал для передачі крутного моменту;

достатня для більшості випадків прохідність - провідні колеса придавлює до дороги вага двигуна, заважаючи пробуксовувати,

передбачуване для початківця водія поведінку машини при проходженні поворотів - передні колеса втягують авто в поворот, не втрачаючи зчеплення з дорожнім покриттям.

кузов

Набувати досвіду водіння зручніше на невеликих автомобілях - вони більш маневрені. Новачкові простіше відчувати габарити, легше перебудовуватися в потоці машин і паркуватися.

Варіантів виконання кузова безліч - вибирайте, покладаючись на свої естетичні уподобання. Для тих, кому подобаються відразу все, можна порекомендувати зупинити свій вибір на компактних кроссоверах. Вони зазвичай мають збільшений дорожній просвіт, що важливо для недосвідченого автовласника, висока посадка водія допомагає краще розібратися в дорожній обстановці.

Copyright © . All Rights Reserved